Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-14, 22:54   #98
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

"Etter middag" vil som regel si fra kl. 18 og utover her i huset. Da rydder jeg opp etter middag, ser barne-tv med lillebror/heier på fotballkamp med storebror/bygger lego/drikker kaffe mens jeg ser på at noen bygger lego/hjelper til med lekser/maser på at noen skal gjøre lekser, alt etter som. Så er det legging av minstemann, lesing og sånt, og så er det sikkert noen som skal høres til en prøve eller noe. Jeg jobber en del hjemme etter minstens leggetid, trener noen kvelder, strikker sporadisk, leser, ser Netflix med mannen, ser søppel-tv selv, alt mens vaskemaskinen går og jeg føler at jeg egentlig burde ryddet litt. Jeg trenger virkelig de kveldene der ingenting skjer og jeg kan sløve med bok eller TV, ellers hadde jeg ikke hengt sammen på jobb.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat