Tråd: Bud på Finn
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-20, 09:27   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.395
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bud på Finn

Det høres jo ryddig ut. Noen ting er det jo greit at folk får prøve da, brudekjoler for eksempel. Eller dyrt turtøy og dyre merkeklær.

Jeg har aldri vært borti noen som har hatt regelen "første som gir meg penger", og heldigvis får jeg vel si. Alle jeg har handlet med har jeg avtalt et tidspunkt for henting der de som selger selvsagt har mest å si for når det passer, også har jeg hentet og betalt på stedet. Hadde noen sagt at jeg fikk kaste meg i bilen og konkurrere om å komme først hadde jeg sagt glem det.

Som selger sier jeg i fra at jeg ønsker henting raskt, og det er selvsagt forskjell på hvor serviceinnstilt jeg er om det er en vare mange vil ha, eller noe som er vanskelig å få solgt. Som regel avtaler jeg med førstemann som sier i fra, og sier i fra til de neste at de er i køen skulle vedkommende ikke dukke opp.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat