Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-17, 00:27   #32
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

Det er flere ting som har gjort meg glad i dag, men aller, aller, aller mest glad ble jeg av nyheten om at yngstejentas og guttungens venninne, med mor, far og lillebror, som i fjor fikk beskjed om tvangsretur til Afghanistan (hvor de aldri har bodd - begge foreldrene har vokst opp i Iran), nå har fått klagen sin tatt til følge, og de får bli i Norge. Foreløpig har jeg det bare fra den ti år gamle jenta, så jeg tør ikke helt å tro på det før jeg får det bekreftet fra foreldrene hennes. Men jenta bruker å ha stålkontroll på det meste, så sannsynligvis stemmer det. I tilfelle er jeg bare utrolig glad. Både på deres vegne, og på vegne av alle rundt som har blitt så glad i dem, og på vegne av jentas gamle bestemor som også bor her, og har oppholdstillatelse, og som virkelig trenger dem her.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 13-02-17 kl 12:40.
My er ikke aktiv