Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-18, 08:57   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Naxos hagemøbler fra Europris?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Den ligner veldig på Plantasjen sin, som vi har. Har du sjekket ut den? Den har i allefall veldig god comfort, både å sitte og ligge, være en eller mange.

Jeg gjetter på at du får akkurat det du betaler for, også på Europris. Hvor mye koster den?

Enig. Vi har Lyon fra Plantasjen. Ligner veldig på den i HI. Er veldig, veldig fornøyd. Den er myk og deilig, og jeg har aldri prøvd andre utemøbler som er like gode. Den kostet 10000 på tilbud (13000 til vanlig). Sjekk pris og kvalitet opp mot dette, det ville iallfall jeg gjort.

Det skal nevnes at den Lyon som selges nå er annerledes i farger og puter. Ikke like fin som vår fra 2013, synes jeg. Vår er lysegrå med mellomgrå puter i stoff som ligner ull.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat