Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-20, 11:14   #20
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Leilighet kontra hus

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er en sannhet med modifikasjoner altså. Om man bor på et sted med kraftig utbygging er ofte nybygg bygget raskt og billig, og er minst like lytte som eldre bygg.

Jeg ser knapt naboene mine i oppgangen. Spesielt ikke i vinterhalvåret. Og et kort hei når vi en sjelden gang går forbi hverandre i trappa tåler jeg fint.



Ja, gå og se på den! Veldig mange av oss lever veldig fint uten loft, stue og vaskerom.

Regner med at eldste flytter ut når hun er 19. Hun er 15 nå og har planer om å studere utenbys.

Det er ikke allverdens jeg ser naboene nå heller, særlig ikke vinterstid. Vi sier hei og hallo, ikke mye mer enn det. Men vi trives i strøket.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat