Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-20, 20:26   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen tipse meg om gode turtermoser?

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

Ikke akkurat "vanlig" termos, men jeg bruker S´Well flasken min ofte til kaffe når jeg skal på tur. Den er ikke så stor, men den holder kaffen varm helt til neste dag og holder helt tett også

Jøss. Ungene har slike flasker, og guttungen en som kom enda bedre ut i test enn S’Well. Selv liker jeg ikke vannflasker av metall (eller vannflasker generelt), men jeg har aldri kommet på at den faktisk kan brukes til varm drikke! Er så utrolig lei av pisselunka kaffe på termoser fra Clas O!

Så det funker altså? Det hadde vært så digg!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat