Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-20, 21:42   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle spist ute i Oslo i kveld med partner

Vi fikk lyst til å dra tilbake for å teste Shaslik! Jeg trodde den var indisk først, men ser nå når jeg googlet at den er russisk. Godt å høre at den var god.

Det vi spiste var veldig godt. Shawarmatallerkenen var det samme som sandwichen, tror jeg, bare med mer salat og dip? Tapansen var en ganske stor porsjon så jeg endte med å gi kjøttet til Høvdingen (en lammekøfte og en ganske stor grillet kyllingvinge), også spiste jeg kikertgryta, salaten, blomkålmosen, gulrotpuré og couscousen selv. Det var så godt jeg måtte minne meg selv på å spise mer mat fra nordafrika og midtøsten. Jeg er jo veldig glad i det.

Dumplings er safe bet, vi er store fans av Kinabolle. Hun som driver den er så utrolig kul, vi spiser en del i restauranten på Grønland. Da føler man at man sitter på kjøkkenet hennes, egentlig. Jeg har også vært på dumplingkurs der.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat