Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-20, 11:18   #9
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kor mykje kaffi i konfirmasjon da?

Jeg drikker helt sikkert en liter kaffe i en konfirmasjon, men jeg drikker mye kaffe da. Hvis du beregner 60 kopper kaffe, som helt sikkert er nok i snitt, og anslår at en kopp er ca 2,5 dl så tilsvarer det 15 liter kaffe.

60 g kaffe er ganske standard mengde kaffe på en liter vann, tror jeg, og da trenger du i underkant av et kilo kaffe. Også ville jeg nok overdimensjonert og kjøpt 1,5 kg, for min del, men det er mest fordi jeg ville vært livredd for å gå tom. (Og fordi jeg ville drukket kaffen i ettertid uansett.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat