Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-20, 22:42   #17
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å pakke ut et flyttelass?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg også.
. Har en bekjent med like mange barn som meg som har nydelige interiørbilder på Instagram hele tiden. Vel. Ikke meg. Jeg eier jo ikke interiør - gener heller. Den som står for sånt hjemme hos oss er mannen. Og han sprer det ikke på insta akkurat. Vi har uabsett såpass rotete stil over det jevne at det er krevende å få et brukbart utsnitt

Høres helt ut som her..minus mann med interiør-gen. Han er om mulig enda mer lost enn meg. Jeg legger heller opp til en hiv-beina-oppi-soffen-og-slapp-av-stil enn noe annet. Her er det en mix av Billy fra Ikea, gamle vitrineskap fra tanter og venners besteforeldre, bestefarklokke og andre skap/kommoder/klokker som er utskjært av svigerfar og stoler/sofa i kunstig skinn. En broket forsamling, med andre ord. Vi kommer ALDRI til å vinne "vakreste hjem" eller lignende. Ikke at det er noe vi jobber i mot heller da. Men all ære til dem som klarer å holde det stilfullt og pent.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat