Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-20, 11:00   #28
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.846
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Wiener fra først price

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Jeg tror at for mange så er dette med pølser at de skal være sånn som man er vant til fra barnsben. Her for eksempel er det aller mest vanlige gilde grillpølser trekt i vann. Jeg tror ikke jeg smakte wiener før jeg var ganske stor. Og liker det heller ikke. Mannen derimot er mest vant med wiener og synes grillpølser trekt i vann smaker forferdelig. Så om jeg er hjemme alene spiser jeg gjerne grillpølser med makaroni og ketchup. Jeg foretrekker gilde, men det er nok fordi jeg er flasket opp på samvirke og ikke fordi de er så veldig mye bedre kvalitet.

Jeg liker heller ikke wiener, det er noe jeg ikke smakte før jeg flyttet til Østlandet, det jeg kommer fra er det grillpølser som brukes. Mim mann vil ha wiener, chablisbarnet foretrekker grillpølser..

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat