Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-20, 14:36   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.886
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Varmretter til koldtbord som kan lages i forveien og fryses?

Det nærmer seg konfirmasjon hos oss. Det ligger an til å bli noe koronaredusert, men en fest med de som bor i nærheten blir det iallfall. Jeg skal innlegges på sykehus en uke og kommer ut to dager før konfirmasjonen. Svigermor som skulle hjelpe til, kan antakelig ikke komme fordi de bor i Tyskland og det blir vel rødt straks. Jeg trenger derfor å kunne lage en del mat og kaker nå som kan fryses.


Mine to konfirmanter ønsker seg noen paier på koldtbordet. Konfirmasjon om ca en måned. Det vil fungere, det? Steker jeg de ferdig eller halvstekes de? Bør de tines før oppvarming/ferdigsteking?

Andre varmretter som kan lages nå og fryses og som passer til et enkelt koldtbord med spekemat, fisk, salater av ulikt slag, små hjemmelagde kjøttboller osv

Jeg tar gjerne i mot tips til kaker som kan lages nå og fryses også.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat