Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-20, 23:27   #12
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvitt hverdagssservise som varer "i all evighet"?

Du må ta med bestikket deres for å sjekke om det reagerer med tallerknene du har lyst på. Det er visst ingen logikk bak hva som funker og ikke (som f.eks. pris). Tips fra porselen/fajansebutikk.

Og av egen erfaring kan jeg si at det kommer an på hvordan det brukes også, og hvor mye "finesse" den som bruker bestikket har. Jeg stopper f.eks. før kniven er fullstendig gjennom det jeg skal skjære på selve tallerknen mens andre lar kniven gå flere ganger frem og tilbake selv om man har skåret gjennom. Jeg gjør ikke det primært for å skåne tallerknen altså, men jeg bare misliker lyden og følelsen liksom

Jeg kan egentlig ikke anbefale City Life fra Villeroy & Boch som vi har - både fordi det har gått ut og fordi det ikke har tålt daglig bruk veldig bra. Men lekkert er det.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat