Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-20, 15:11   #12
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spagetti til buffet?

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Jeg ville kjøpt fersk pasta som bare trenger 3.5-4 minutters koketid. Ville hatt klart kokende vann, og tatt opp bestilling før folk tok runden. Da er pastaen ferdig når folk har forsynt seg med det andre.

Det var egentlig en innmari god ide. Men vi har ikke kjøkkenhjelp, så dry må nesten være klart på forhånd.

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Tupperware-selgere sier at en sånn boks med innvendig rist er fin til å holde pasta varm. Varmt vann i boksen, og pastaen i risten. Jeg har ikke prøvd så jeg vet ikke om det fungerer.

anneklask: jeg har faktisk to slike boller!!

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Alminiumsbrett med lokk på varmeplate med svak varme. Olje eller litt smør røres i spaghettien, da klistrer den seg ikke sammen eller blir seig.

Det er gjennomførbart. Særlig for den som holdes varm til neste runde.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat