Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-16, 15:50   #47
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flisespikkende barn?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

OK. Da har vi forskjellige tanker om det. Knerten må gjerne putte rumpa bortpå iPaden og dermed "sitte på den" (gitt at han har klær på). Den usjarmerende delen er når han ler høylydt av at noen trodde at Norges høyeste fjell er 2468 meter høyt, for det er faktisk 2469.

2468,854 meter, i følge Kartverket. :er usjarmerende, men uten å le høyt:

Min unge kan være litt sånn uspiselig og, han blir helt utrolig indignert når noen tar feil. I tillegg har han elefanthukommelse, det hjelper jo ikke på. Han stiller like urimelige krav til seg sjøl som til andre, så vi har jo litt å jobbe med. Jeg kjenner meg såpass igjen at jeg mest flirer av ham, men jeg er jo enig med deg i at det er sjarmerende inntil en viss grense. Høylydt korrigering av andre er det liksom greit å legge av seg.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat