Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-15, 11:33   #112
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sliter dere med å finne mat alle liker?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg må innrømme at jeg Tenker Mitt når voksne mennesker ikke liker fisk (eller andre store matgrupper), som i at jeg flirer litt for meg selv og synes de er litt barnslige og bortskjemte. Men så glemmer jeg det, og ser heller hvor flotte mennesker de er (i hvert fall de jeg har blitt kjent med), til tross for dette med fisken. Og så ser jeg på dem som et litt spennende case, og inviterer gjerne til supergode middager som inkluderer fisk, gjerne litt kamuflert fisk. Jeg har faktisk omvendt en tidligere fiskehater på denne måten.

Jeg er absolutt ikkebortskjemt, jeg er vokst opp med å måtte spise alt jeg fikk servert og har dessverre utviklet store matproblemer pga det. Mye mat jeg bare ikke takler å få i munnen dessverre.
Jeg er glad mannen ikkekamuflerer eller tvinger meg til å spise det jeg ikke takler å spise.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat