Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-16, 08:46   #17
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Det går sikkert bra"

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg blir skikkelig irritert, for jeg vet ikke om det betyr ja eller kanskje, eller ja- hvis du minner meg på det. Og selv om det betyr ja, så innebærer et sånt svar at han ikke har tenkt gjennom konsekvenser av ja'et, og dermed kan det dukke opp andre uheldige konsekvenser.

Enig med Timar. "Det går sikkert bra" er ok hvis det ikke er så nøye for meg heller.

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Mener man nei, så får man si nei. Og jeg synes ikke det er noe bedre med folk som sier ja, men allikevel ikke gjør det de sa de skulle, jeg tror det er vel så vanlig.

Livet har lært meg :knirk: at det er utrolig mange folk som ikke kan si nei. Folk er konfliktskye så det holder, og min tolkning av dem er at de tror nei = konflikt. Og det må man jo unngå.
Så da sier de ja og lar heller være å gjøre det, for det er jo ikke sikkert den som spurte oppdager det med én gang.
Eller noe.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat