Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-16, 08:48   #18
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.480
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Det går sikkert bra"

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Så om jeg spør om noen kan jobbe en ekstra time en dag så må jeg dobbeltsjekke om "det går sikkert bra" betyr ja eller kanskje? Avdelingen kan ikke stenges/være tom for folk og det vet vedkommende. Jeg spør meget sjelden og denne personen er veldig pliktoppfyllende/servicelinje og stiller opp. Mannen min mener at det betyr ja.

Hvis det gjelder en pliktoppfyllende person, så betyr det antakelig ja. Men det skader ikke å spørre bare for å være sikker. Ikke sikkert vedkommende tenker på at svaret kan virke ullent, hvis h*n er vant å svare sånn og bli tatt for "ja, helt sikkert".

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat