Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-17, 09:06   #224
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den store hundetråden

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Jeg har tispe selv, men flere jeg trener med har hannhunder, jeg opplever de hundene som gode stabile hunder som fungerer utmerket til det de blir trent til. Sosiale og rolige utenfor konkurransen også.
Når jeg skulle velge fikk jeg tips om at med tispe så blir ikke tispa satt så ut om det er andre tisper der med løpetid slik en hannhund kan gjøre. Men har tispa løpetid og du ikke kan delta i konkurranse pga det så er du ihvertfall ute. To hannhunder jeg kjenner jobber godt selv om det er tisper der som er på tur inn i løpetid.

Jeg syns eldre tisper kan være muggen, spesielt om de har hatt kull, mi er ei skikkelig bitch til tider, men jeg valgte tispe på nytt.

Om hunden blir miljøtrent mye så tror jeg det ikke spiller noen rolle om du har tispe eller hannhund.

Takk, sånt er hyggelig å lese.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat