Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-17, 15:25   #232
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store hundetråden

Tisper kan være verre mot hverandre enn hannhunder, så jeg ville forsåvidt ikke sett så mye på akkurat det. Vår første hund var tispe, så ble det to hannhunder - pluss ei tispe etter hvert. Det neste må bli ei tispe, og det må bli ei som er SKIKKELIG tispe, for ellers vil ikke hannhunden min godta henne. Tror jeg.

Det sies ofte om forskjellen mellom tispe og hannhund at to hannhunder sloss til den ene blør. Tispene gir seg ikke før den ene er død. Det sies ofte også at hannhunden er striere til å lære, men når den har lært så sitter det. Tispene er litt mer snikete. De lærer fort, men tester ofte grensene mer for om de virkelig MÅ gjøre som du sier.

Så konklusjonen min er mer at det går på valpens lynne mer enn kjønn, og også litt på hvordan kjemien blir/er mellom dere.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat