Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-17, 22:49   #6
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor skal vi reise - påsken 2018

Jeg har vært alle stedene du snakker om. Siem Reap i Kambodsja er den opplevelsen som sitter mest igjen i meg. Å se Angkor Wat er en opplevelse jeg aldri kommer til å glemme. I tillegg elsket vi båtturen på Tonle Sap med floating villages etc. Sønnen min var vel ca 10-11 år da vi var der, og han elsket det også. Avhengig av god guide får å få mest utbytte, da men det er utrolig fantastisk. MEN; Hvis du vil ha både kultur og historie OG kyst, er det ikke nok med Siem Reap, men det kan lett kombineres med et par dager andre steder. Bare å sjekke hvor det går fly, og det er flere muligheter så vidt jeg husker.

Skal man ha alt i ett land, er Vietnam bedre, men ikke så spektakulært som Kambodsja. I tillegg er det en del reising også der om man vil ha både kultur og strand, så egentlig ikke noe mer plundrete enn en flyreise fra Kambodsja til et annet sted.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat