Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-18, 12:26   #22
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: KrF - på andreplass som målgruppe for hets?

Fordi det er egenrapportering, tenker jeg det er en god del feilkilder. Det har en del å gjøre med hva man selv oppfatter som motstand, hvordan man reagerer på det, osv. Ref disse bloggerne som utpeker en som ytrer uenighet som Norges Største Mobber.

Tenker også at hvis man er vant til motstand fra grupper som er kjent for å ytre seg ytterliggående, vil man "tåle" mer før man kaller det "hat og trusler" hvis man er vant til mye drittprat i utgangspunktet.

Synes det er interessant det det pekes på, at det på den ene siden er Frp som er mest utsatt, samtidig som venstreekstremisme utgjør en veldig liten del av truslene. Jeg tenker også på at FrP vel er partiet med flest voldsdømte, og at det kan være slik at i noen settinger er terskelen lavere for fysisk angrep. Statsråden deres skallet jo ned en asylsøker, lizm. Ingen jeg kjenner, skaller ned folk. Eller har det i verktøykassa si.

Men alt i alt - hat, vold og trusler er uansett uakseptabelt.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat