Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-18, 21:14   #86
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen sosiale settinger du føler deg utilpass i?

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Kansje du er sensitiv for sansestimuli? Det er jo også det som skaper mest stress hos personer med autisme/asperger i følge forskning. Faktisk mer enn nærvær av andre personer. Jeg kommer aldri til å glemme storebror sitt møte med London. Vi kom ut av undergrunnen i Holborn. Han stakk nesen i været sniffet litt og konstaneteret at «Det lukter mye bedre her enn i New York, dette er en fin by»

Ha ha! Morsomt! Har faktisk tenkt litt på det selv om jeg kan være sensitiv på sansestimuli, men samtidig treffer jeg jevnlig på folk som plages mer av lyd og synsinntrykk enn meg. Og til vanlig, kan jeg konsentrere meg om noe annet og da forsvinner det, men hvis jeg er stresset eller sliten, får jeg problemer med å kutte ut irritasjonen med ekle klær, sur lukt eller skingrestemmer.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat