Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-18, 23:52   #88
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er det noen sosiale settinger du føler deg utilpass i?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Deretter type bøgdating hvor alle kjenner alle, utenom meg.

Unnskyld, unnskyld, unnskyld - jeg klarte å lese «bøg-dating» og ble helt og og tenkte hva er det hun finner på å skrive?!?!

Så leste jeg noen ganger til og fikk det til å bli bøgda-ting. Jeg liker heller ikke bøgdating. Og tvungne «nå skal vi ha det morro, a’dere!!» ting. Og mingling på mannens jobb ting. Jeg liker mannen min, og er akkurat nok interessert i jobbområdet hans til å snakke om det på hjemmebane - men en haug med-entusiaster som tror jeg også kan masse om temaet. Nei, nei, nei....

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat