Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-18, 19:18   #211
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn-off: Forventes det at alle ungdommer har ski?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Men jeg tenker generelt at å være hard på prinsipper er ikke noe bra foreldring heller.

Ha.le.lu.ja.

Å lære barna at noe ikke nødvendigvis er viktig bare fordi noen andre har sagt det er så essensielt for å lære barna å navigere gjennom livet. Og når rine nå også nevner dette med utbrenthet og psyke - nettopp! Man må gjerne slite seg halvt til døde for å fylle alles forventninger og stille opp på plikter og whatnot, men særlig smart er det jo ikke.

Livet er fullt av motgang. Det er ikke dårlig for barnets karakter å lære det å hoppe bukk over unødvendig motgang. Smeller skal man få nok av uansett, det er nok å bryne seg på.

Hilsen lykkelig førtiåring som slapp skidager, fordi mine foreldre hørte på meg når jeg sa det var pyton. Jeg ble ikke lat av den grunn, jeg lover.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat