Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-13, 23:12   #87
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.193
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korleis var din barndomsferie?

Bilferier, stort sett.

Hele gjengen stappet inn i bilen med hui og hei og krangel og halloi. Vi rakk aldri frokost før vi dro, så jeg husker at vi spiste matpakker og fikk juice som mamma delte ut i sånne fargerike 70-talls plastkopper, mens vi satt i første fergekø. Jeg husker mange fergekøer.

Vi reiste etter innfallsmetoden, stort sett i Norge. En gang Sverige og en gang Danmark. Vi bodde på bittesmå campinghytter på myggbefengte campingplasser, der mamma alltid vasket både inn og ut.

Et par ganger var vi helt crazy og bodde på hotell. Det var storslagne greier.

Jeg husker sand i badebuksen, krangling i baksetet, endeløs leking med lillesøster, matpakkelunsjer på rasteplasser langs veien. Myggstikk. Kjølebag. Postens sommerkassett på repeat.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat