Tråd: Å ikke ha TV
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-16, 12:11   #63
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ikke ha TV

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det stemmer nok. Jeg har sittet i MMI-panelet i årevis og har svart på et utall ndersøkelser om medievaner. De siste par årene har det faktisk blitt vanlig med alternativer som dekker mine medievaner: å ha TV, men kun se streamet innhold. Det var det aldri noe alternativ for før 2013 eller 2014: da gikk spørsmålene på "hvor mye ser du på TV, og hvilke kanaler ser du". Det fantes ikke noe alternativ for "annet".

Jeg har derfor konkludert med at streaming-gruppen nå har blitt så stor at den blir regnet med i statistikken.

Men det er ikke det samme som "vanlig", og i hvert fall ikke "vanligst". Dette tjener noen veldig mye penger på å har rede på og selge videre.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat