Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-17, 10:46   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.853
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lesetips til (fotballgal) 8-åring

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

http://www.adlibris.com/no/bok/dribl...FVdnGQoduLwFGw ?

Ellers anbefaler jeg Amuletten-serien, som ikke er oom fotball, men som er tegneserie med fantastiske bilder og spennende historie som kanskje kan fenge likevel?

ja, den glemte jeg - den likte han også veldig godt, og den er dessverre utlest.

Og takk for det andre tipset - her skal Ronny Solvik Engebretsen få seg en ivrig leser! To bøker er bestilt. Zlatan tror jeg kanskje blir litt ambisiøst. (Og selv klarer jeg ikke å like mannen, må jeg innrømme. Tror ikke ungene er blant hans største fans heller.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat