Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-17, 20:27   #20
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.567
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Thailand med småbarn i desember?

I Florida har jeg sett slanger hver bidige gang, på vestkysten. En gang kom det til og med en diger, svart en hoppende ut av en busk for å angripe en firfisle som stod ved siden av meg, der jeg lå på en solseng. Jeg holdt på å dø av skrekk, og da jeg i fjor nok en gang ble fanget av en slange (den lå tvers over plenen der jeg måtte gå for å komme til inngangsdøren min) sverget jeg på at det var siste gang. Jeg, som tidligere ikke var redd for slanger, holder på å utvikle en durabelig slangefobi. Og når jeg da leste at Thailand er slangeparadis, og bilder av kobra i hagene til folk på Phuket, vel, da fikk jeg atter fnatt.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat