Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-24, 21:01   #12
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.501
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppfordrer Russland til å angripe NATO-land som ikke betaler

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Ja, jeg har lest linken din og veldig mange av oppslagene i dag. At ikke alle nato-land bidrar like mye er jo ingen nyhet, var det det du mente Trump hadde litt rett i, Him

Bare for ordens skyld, jeg mener selvsagt ikke det er ok det Trump sier bør være reaksjonen.

Men jeg mener det er riktig at USA sitt bidrag til USA er høyt. Jeg mener også det er riktig at flere andre land ikke bidrar nok. Det står også i artikkelen jeg lenket til

Opprinnelig lagt inn av sitat

I fjor var det syv av Natos medlemsland som brukte to prosent eller mer av sitt brutto nasjonalprodukt BNP på forsvar, ifølge offisielle tall fra Nato.

Det er 30 land som er med, så at 7 bruker 2% eller mer synes jeg er en lav oppslutning og jeg synes 70% er et stort bidrag.

Er du uenig i det siste jeg sier?

Det er jo det som er grunnlaget for Trump sine uttalelser. Så selv om man ikke er enig i konklusjonen kan man jo være enig i grunnlaget

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 11-02-24 kl 21:11.
him er ikke aktiv   Svar med sitat