Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-08, 12:37   #12
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Infinitiv eller presens i hurtigkoden til uttrykksikoner

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Det jeg lurer på idag er om det er vanskelig å bytte enkelte koder slik at det er enten presens eller infinitiv i hurtigkodene.

Dette har plaget meg ganske mye også. Det er godt noen tar opp de viktige tingene med forumdriften her, i stedet for å kaste bort tiden med å syte og klage og diskutere hvordan vi behandler hverandre, og hvilke farger vi skal ha på prikkene.

Teknisk er det vel ikke helt uproblematisk; hvis man endrer koden for et emotikon, så må alle innlegg der det er brukt også oppdateres, neppe en veldig stor jobb, men å gjøre slikt medfører jo litt risiko for rot og trøbbel. Alternativt kunne naturlgivis enkelte emotikoner mappe fra flere koder, f.eks kunne både :knegg: :knegge: og :knegger: bli (som er den jeg har gjort feil flere ganger).

Ben "kjempe" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat