Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-12, 09:38   #19
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det vanlig med lang bestillingstid på utemøbler?

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

På søndag så jeg en tv-reklame fra Living, med 25% avslag på hagemøbler. Jeg kunne ikke finne noe om det på nettsidene, så jeg ringte Living på mandag. Jeg hadde ikke sett hele reklamen, så jeg ble usikker. Jeg fikk snakke med en hyggelig dame som bestilte for meg... Men det er beregnet å komme første uken i Juni. Det var litt vel sent, når jeg tenker over det.

Lurer på om jeg skal avbestille, og kjøpe noe et annet sted som har på lager.

Æsj altså, Living hadde det rette utseendet og en fin pris. Jeg trenger hjørnesofa i flettet kunstrotting, ikke grå eller svart. Deres er brun fletting med lys beige puter.

Vi kjøpte den samme på salg den 30/4 ble levert fra lager i Stavanger fem dager senere. De har vel gått tom da? Møblene Nice hagegruppe er fine og kan anbefales.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat