Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-17, 18:53   #1
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Pil

SSB og Meyer-debatten, den bør vel tas på FP også?

Jeg har lenge ment at det faktum at norske politikere vegrer seg veldig for å belyse de negative aspektene ved innvandring, åpner opp for at partier som overhodet ikke vegrer seg for noe som helst, og selvsagt problematiserer alt, får flere velgere enn de hadde fått om temaene ble tatt opp hos mer seriøse og mindre populistiske partier.
Saken med SSB og Meyer, der direktør Meyer blir beskyldt for å sparke/omplassere en forsker som har forsket på økonomiske konsekvenser ved innvandring, skremmer meg, og jeg er langt på vei enig med Kristian Tonning Riise sine synspunkter i debatten.

ttps://www.dagbladet.no/kultur/relevant-statistikk-er-ikke-stigmatisering-det-er-nodvendige-fakta/68846134

Hva tenker FP?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat