Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-17, 18:21   #24
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.320
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Kidsa går med gønnere"

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Det er flere steder i bydelen jeg ikke ville latt ungene mine oppholde seg på kveldstid, Mortensrud senter er et av dem. Det deales åpenlyst og det er stadig bråk/hærverk. Vi kan ikke ha tjenestebiler stående ute om natta, da de har blitt "smadret" flere ganger. Jeg bor selv i bydelen, stille og rolig sted, men vi kan ikke lukke øynene for at det er økende rus og voldsproblematikk her ute.

Det er flere steder i byen jeg ikke ville latt ungene henge på kveldstid, ethvert kjøpesenter blant annet. Det pågår åpenlys dealing, ran og hærverk.


Og når man singler ut ungdommen på Søndre Nordstrand som gjengmedlemmer i riksmedia, ja, da blir det enda lettere å bli det, å følge forventningen samfunnet har til deg. Spesielt når man ikke har alle økonomiske og sosiale muligheter i utgangspunktet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat