Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-16, 09:25   #99
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.196
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du malt huset ditt grått?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Mange tenker nok at mørk grå er nøytralt, men det er jo faktisk en innmari dominerende farge. I tillegg er den veldig flat siden den absorberer lys og gir lite skyggespill.

Mørk grå er jeg enig i er langt fra nøytral, og særlig på store hus blir den ganske voldsom.

Og jeg syns mørkegrå er mye mer en "trendfarge" enn lysegrå? Lysegrå er i hvert fall en del av den originale lokale paletten her vi bor (folkefunkis fra rett etter krigen).

Jeg syns mørkegrått var kjempefint for et par år siden, men har blitt litt lei nå, hvilket underbygger "trend"-hypotesen, tror jeg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat