Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-16, 13:39   #10
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør folk som får valp utenom ferier? Tar fri fra jobb? Noen med erfaring?

Da jeg hadde valp tok jeg ut ferie , bodde ved jobben, og hadde dessuten mulighet til å være fleksibel ifht arbeidstid. Senere har vi fått voksen hund (omplassering).

Jeg tenker det er en god investering å jobbe med at hunden skal være alene, hunder som får separasjonsangst er et stort problem for både hunden og familien (angst, hyling, gjør fra seg inne i stress osv.). Hvis man ser på hunder som gis bort på Finn, ser man også at mange av dem nettopp ikke kan være alene.

Skal vi ha valp igjen, tenker jeg det må være i forbindelse med en ferie el.l. av en viss varighet, ja. men om dere ikke vil vente til sommeren, står jo julen for døren.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat