Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-10, 10:15   #85
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flere slutter å vaksinere, WHO frykter utbrudd av meslinger

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Ingen nekter noen å si noe. Men så lenge det er tydelig for de fleste hvordan vaksiner virker og hvorfor det er et poeng at så godt som hele befolkning er vaksinert, så blir fremstår det usolidarisk, ulogisk og uvitende å hevde at vaksiner er et individuelt anliggende. Eller dvs. du kan hevde det til du blir blå,men det blir ikke mer sant av den grunn. Ytringsfrihet har lite med denne diskusjonen å gjøre.

Jeg lurer på om du er helt våken, Imma. Individuelt valg, det er vi enige om? Og likevel ber du meg lese om immunologi? Hæ?

Mener du at vaksiner på noen måte er pålagt av staten, eller er du enig i at dette er noe foreldre har rett til å velge på barnas vegne? Hvis du er enig i at det foreldrenes rett, hvordan kan du da hevde at dette ikke er et inviduelt valg?

At du syns, føler og mener noe annet, det har jeg skjønt. Men i realiteten, virkeligheten, den store verden der ute, så er det F R I V I L L I G, og det velges I N D I V I D U E L T.

Det er det jeg sier. Og som du tydeligvis ikke vil forstå.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat