Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-10, 10:19   #89
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Flere slutter å vaksinere, WHO frykter utbrudd av meslinger

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Søte deg Imma, prøv og forstå:

- jeg er ikke vaksinemotstander
- vaksiner er pr i dag frivillig (i henhold til norsk lov)
- vaksinering er et individuelt valg, som foreldre gjør på sine barns vegne
- jeg støtter folks rett til å ytre seg om vaksiner, selv om de er uenige med WHO

Kanskje du skulle lese deg opp på norsk lov og vaksineprogrammet?

Så kan du heller få vise fram lovparagrafen hvor det står at alle innbyggere i Norge skal ta de sprøyter som staten gir dem beskjed om å ta.

Jeg vet da at vaksinasjonsprogrammet er frivillig. Det tyder vel på at man har stolt på at de fleste klarer å se viktigheten av vaksinering. Dersom det nå viser seg at andelen som unnlater å vaksinere seg går opp, slik at det prosentvis blir for få som vaksinerer seg til å opprettholde flokkimmuniteten, mener jeg at vaksiner bør bli lovpålagt (selvfølgelig ikke for de som av medisinske grunner ikke kan vaksinerers).

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat