Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-10, 10:20   #91
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flere slutter å vaksinere, WHO frykter utbrudd av meslinger

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Jeg lurer på om du er helt våken, Imma. Individuelt valg, det er vi enige om? Og likevel ber du meg lese om immunologi? Hæ?

Mener du at vaksiner på noen måte er pålagt av staten, eller er du enig i at dette er noe foreldre har rett til å velge på barnas vegne? Hvis du er enig i at det foreldrenes rett, hvordan kan du da hevde at dette ikke er et inviduelt valg?

At du syns, føler og mener noe annet, det har jeg skjønt. Men i realiteten, virkeligheten, den store verden der ute, så er det F R I V I L L I G, og det velges I N D I V I D U E L T.

Det er det jeg sier. Og som du tydeligvis ikke vil forstå.

Det er per i dag et individuelt valg (selv om jeg ikke syns det burde være det). Hvis du leser skikkelig, sier vi at det ikke er et individuelt anliggende.
Det betyr at, i motsetning til f.eks kosthold, påvirker ditt individuelle valg en hel haug andre mennesker en deg, altså er det et felles anliggende.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat