Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-10, 10:26   #98
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flere slutter å vaksinere, WHO frykter utbrudd av meslinger

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg forstår virkelig ikke relevansen av å terpe på at det er et individuelt valg, Bina? Det vet jo alle?

Mener du virkelig at det er meningsløst å mene noe om de (dumme, slemme, egoistiske) valgene folk tar?


I en debatt om barneoppdragelse: "Er det galt å brøle sterkt nedsettende ting til barnet på en daglig basis?"

"Det er ikke ulovlig, så det engasjerer meg ikke"

??

Jeg måtte terpe på det. For det dukket opp et par stykker som mente at fordi WHO var bekymret så var det ikke et individuelt valg.

Hva er det egentlig vi diskuterer nå da? Jeg kjenner at jeg ble litt usikker på det nå. Diskuterer vi om det er etisk riktig at folk velger som de gjør? Diskuterer vi om det er etisk riktig at vaksiner er frivillige? Diskuterer vi om det er etisk riktig å ikke bry seg om andre menneskers valg?

bina er ikke aktiv   Svar med sitat