Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-16, 15:21   #2
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste app for familien - oppgaver, middag, kalender?

Vi bruker google kalender og har forskjellige kalendre, slik at man kan skjule det man vil. Jeg synes feks det er veldig greit å se hva ungene gjør på skolen enkelte dager, men ikke alle. Samme gjelder mannen sin jobbkalender - greit å vite om han er i et møte om jeg vil ringe, men ikke noe jeg sitter og spaner på hver dag. Ulempen med å putte det i kalender er at du må sette av en tid, men her i huset var det kun jeg som gjorde ting som ikke var tidsbokset, så noe stort tap var det ikke. (google har også en tasklist som fungerer på den måten at du kan legge inn ting som ikke er bundet til tid. Tasklisten har også muligheter for undertasks)

Følger elles med i tråden for gode tips

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat