Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-16, 10:00   #10
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barnefotball - trener eller lagleder som sørger for spillere?

Takk for svar dere. Da skjønner jeg at det praktiseres ulikt og det er greit. Da får vi bare finne ut hvordan vi skal løse det.

Jeg har akkurat tatt på meg vervet som lagleder og sitter med 1000 ting å sette meg inn i akkurat i overgangen ( føles det ut som da) og kjenner at akkurat det med å hente inn to spillere fra årsklassen under godt kunne vært en trenerens jobb. Det er snakk om to helt tilfeldige spillere som bare har lyst å være med oss å spille så det er i grunn bare å ta kontakt med lagets trener. Dermed ble jeg litt satt ut da jeg etter en hyggelig forespørsel til trener om hun kunne bistå meg her da jeg har vært bortreist og satt og knotet med dette under jobbmøte fikk tilsvar at det kunne jeg bare fikse når jeg er tilbake igjen. Dvs veldig kort varsel for de det gjelder og om vi faktisk greier å stille et lag til den aktuelle kampen.

Enn at det skal være så mye styr for barnefotball. Men jeg skjønner at det er lite velvilje for samarbeid og da er det greit å finne ut hvordan tingene faktisk bør være.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat