Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-20, 14:15   #13
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

FOR en lettelse, Adrienne! ENDELIG!!

Fokuserer på lyspunkter på en dag jeg ellers er litt frynsete: Jeg fikk i to helt uavhengige anledninger VOLDSOMT skryt fra folk som var på et foredrag jeg holdt for en tid tilbake. Det blir man glad av.

Og så var jeg selv på et foredrag i går, kveld og fikk noen innspill til samtaler med andre som jeg tok med meg inn i en lang og deilig hyggeprat med minsten. Ikke alltid lett å få kontakt med noen som har forsvunnet inn i pubertetshullet, men jommen!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv