Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-20, 12:36   #6
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Jeg kommer bare til å bruke laptop på hjemmekontoret, og drar til det egentlige kontoret for jevnlige økter. (Kan'ke ta med hele det analoge arkivet med alle personalmapper hjem, lissom. Kjører MC og er alene på kontoret så det bør gå greit.)

Har alltid jobbet mye hjemmefra (dog vanligvis ikke på dag tid da) og jeg synes det er best å flytte seg litt rundt. Sitter ved kjøkkenøya (som nå) med laptop når jeg bare sitter med mailsvaring og slikt, ligger i sofaen når jeg skriver lengre dokumenter, og når det er type exceljobbing og behov for litt mer fokus og gjerne en del ark og blokker ved siden av, sitter jeg ved spisebordet.

Variasjon er altså greien.

Har skrivebord på soverommet men jobb er egentlig forbudt der inne. (Vi får se hvor lenge det holder nå...)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat