Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-08, 13:23   #6
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støtter dere veldedige organisasjoner?

Ja. Jeg har et fadderbarn gjennom Plan Fadder. Videre støtter jeg Leger uten grenser, Kirkens nødhjelp, Redd Barna og UNICEF med faste månedsbeløp.

Når det gjelder Kirkens Nødhjelp er jeg med på "Rent vann"-aksjonen deres, og det har jeg vært lenge. Helt siden TV-aksjonen hvor TV2 viste denne moren som vasket opp og siden brukte dette svarte, skitne vannet på tåteflasken hun matet barnet sitt med. De la også til at dette vannet var renere enn det mange drikker. Ugh!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat