Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-18, 11:29   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.948
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hytte: Hems og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg hadde i alle fall gått for noko som hadde ramme. Madrasser har en tendens til å "flyte" mykje meir rundt. Er kneveggande ordinær høgde? I tilfelle MÅ du sette inn boddører, det er genial oppbevaring. Området inn mot rafta er uansett for smalt til å brukast til noko. Alternativt kan du bygge skap men det er mest sannsynlig dyrare enn vegg + boddør.

Ja, det er det jeg har tenkt også - og vi trenger oppbevaringsplass Jeg må sjekke om knevegger er inkludert. Ingen krise uansett, for vi får snekker inn til litt av hvert etter overtakelse. Ja, boddører har jeg tenkt og bare åpen plass inni. Det virker smartest i mitt hode, men mulig jeg tar feil altså

Godt innspill med ramme pga flytende madrasser. Sønnen nevnte faktisk på det samme, men da sa jeg vi kunne f.eks. legge sklisikring under madrassene, men det vil jo se langt "ryddigere" ut samt at det blir jo mer stabilt med ramme. De rammene fra Ikea over her, er jo ikke så høye i hvert fall, og skal vel noe til å finne noe lavere.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat