Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-13, 15:25   #1
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.498
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin ryggsekk - finnest det?

Sidan eg stort sett humper rundt på krykker og ikkje har så mange ledige hender, har eg leita lenge etter ein litt ok ryggsekk (ikkje typ Bergans, det har eg, og heller ikkje slike små veskeryggsekkar som syforeninga til mora mi går rundt med). Den klassiske Fjellreven-sekken er fin, men litt liten. Han bør romme +/- 30 liter og ha plass til ein lap-top og litt bøker og litt andre ting og eg vil gjerne sjå velkledd ut, med ryggsekk. Og gjerne ikkje sjå ut som om eg skal på fjelltur.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat