Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-23, 19:25   #31
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.824
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor lukter det spy av enkelte nyvaskede plagg?

Jeg vil ikke si at jeg har opplevd spylukt noen gang, men litt muggen lukt av klær som har ligger for lenge i maskinen. Og selv om de vaskes på nytt, så lukter de igjen neste gang når de er våte. Lukten forsvinner litt mer når klærne er tørre. Mannen er fæl til å henge ting for tett da, og lukker døren på maskinen etter bruk. Jeg har vært bortreist i helgen, så det minner meg på at jeg sikker på burde gå ned på vaskerommet nå og åpne den maskindøren ...

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat