Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-16, 20:18   #12
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å bli litt mer jålete

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ikke prøv å skifte stil helt, da føler du deg ikke vel. Start med å dresse opp én ting om gangen. Jeg synes HM har mye fint for tiden, jeg har kjøpt flere nesten like gensre med sløyfe i halsen, f.eks.

Noe sånt, da?

Neeei... jeg gikk mye i tunikaer for 15 kg siden. Har lyst til å gå i noe annet nå. Er timeglass, så ting bør sitte i midjen.

Jeg har ganske ok klesstil sånn egentlig..den er veldig basic, men vil rett og slett sprite opp litt. Alt av tips til smykker, skjerf ol er helt supert. Evt andre tips og triks. Dagens "outfit" har vært svart singlet, vinrøde "jeggings" og grå oversized cardigan (sånn angorasak), svarte Nike sko. Store "diamantøredobber" og ikke noe mer. Ikke spenstig.

Har tenkt på om jeg skal bruke negllakk feks. Har aldri brukt det annet enn på sommeren, før.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat