Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-16, 19:52   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etisk- skulle man latt være?

Nå leste jeg artikkelen. Jeg trodde det var mer en nyhetsgreie om at fylkesmannen hadde konstatert at det ikke forekom mobbing. Ikke en så gravende artikkel. Jeg syns hele denne saken, fra alle sider, er ekstremt stygg. Jeg skjønner godt at disse foreldrene ønsker å fortelle sin side i forbindelse med den varslede boken (som jeg ser at aschehoug har trukket seg fra å utgi), samtidig syns jeg man skal være var på at med en slik mor kan det være lett å overse mobbing, fordi den enkleste forklaringsmodellen er at mor er gal.

Men uansett hva som har skjedd her, så syns jeg mor, barnevern og helsevesen er dem som virkelig har sviktet.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 19-11-16 kl 20:31.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat