Tråd: Æ
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-17, 12:54   #48
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Æ

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Rema er i ferd med å bli utkonkurrert på pris og må se etter andre måter å konkurrere på. For min del trenger de ikke å være billigst om de har annet å fare med - vår butikk er gode på å sette sammen, tilby og gjøre lett tilgjengelig sunne, lettvindte kombinasjoner av hverdagsmiddager og annen hverdagsmat. I andre butikker kan jeg ty til en frossenpizza om jeg er i tidsnød, ikke i denne.

Jeg derimot ser at jeg velger rema sjeldnere enn jeg gorde tidligere. De kjører på med egen merkevarer som jeg ofte opplevere har såpass lavere kvalitet at jeg ikke gidder handle der. Noen av spesialvarene er også borte. Frukten er fortsatt ok, men der har de andre kjendene i mitt nærområde blitt bedre.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat